Re: [WINNT] Brak obrazu na monitorze ,i try awarjny w Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak obrazu na monitorze ,i try awarjny w Win10
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 14 Feb 2016 00:30:40 +0100

Użytkownik "Z_D" <aquarius@aqua.pl> napisał w wiadomości news:n9o5hq$c1t$1@mx1.internetia.pl...

1.
Nieopatrznie grzebnąłem przy opcjach wyswietlania obrazu na monitorach.
kliknąłem na zewnetrzny spodziewajac sie wyswietlenia jakiegoś menu.
A tu zonk! Obraz z monitora znikł na dobre i żadne znane mi metody
( nie znam zadnych na PC, w odróżnieniu od laptopa) mi nie pomagają.
Obraz pokazuje sie przy starcie BIOS, a potem znika z
komuniaktem "No signal". Monitor sprawny, podłaczony do laptpa
działa iealnie. Poradzi ktoś moze jak mogę obraz przywrócić na monitor????

2.
Jak można uruchomić W10, od zera - w trybie awaryjnym???
Uciekł mi obraz z monitora, własnie to co wyżej
(przestawiona karta graf???)
i nie mam dostepu do systemu....
Pytanie :)

Przy starcie naciśnij F8 i wybierz uruchamianie w trybie VGA.
Tak robię, gdy z jakiegoś powodu, jak np. chcę sprawdzić dany monitor, czy pójdzie przy obrazie większym od tego, co sam umie, niektóre daja radę i przeskalowują obraz... Gdy monitor zamilknie i system nie wróci obrazu w ciągu 15 sekund. Po uruchomieniu w trybie VGA zmieniam właściwości obrazu na takie, które monitor na pewno udźwignie, jak np. wyłączam też nieobecne monitory. Restart i zwykle pomaga. Po F8 wyświetli się lista, prócz uruchamiania w trybie VGA są też inne opcje. Niektóre systemy nawet w trybie awaryjnym wyprowadzają obraz z pełną rozdzielczością, zatem pozostaje tryb VGA.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.