[WINNT] Serwer W2K8 - zdalne sterowanie RDP, W7 -> WXP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Serwer W2K8 - zdalne sterowanie RDP, W7 -> WXP
From: pigobocian <pigobocian@gmail.com>
Date: Fri, 11 Dec 2015 13:06:07 -0800 (PST)
Witam.
Jest serwer W2K8 + 2 licencje na użytkownika, pracują na min na co dzień dwu
użytkowników logujących się WXP+SP3.

Problem tyczy się zdalnego sterowania sesją. Kiedy ja loguję się jako
administrator z komputera z WXP to mogę zdalnie sterować sesjami użytkowników,
ale kiedy zaloguję się z komputera z W7 to próba podłączenia zdalnego
sterowania kończy się rozłączeniem użytkownika, ja natomiast zostaję nadal
zalogowany.

Co poprzestawiać? Google nie dają zbyt jasnych odpowiedzi lub może nie umiem
odpowiednio zapytać.

Będę wdzięczny za podpowiedź.