Re: [WINNT] Serwer W2K8 - zdalne sterowanie RDP, W7 -> WXP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Serwer W2K8 - zdalne sterowanie RDP, W7 -> WXP
From: pigobocian <pigobocian@gmail.com>
Date: Tue, 15 Dec 2015 22:58:03 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 15 grudnia 2015 10:26:40 UTC+1 użytkownik pigobocian napisał:

> Niestety, bez zmian. Nadal rozłącza.
>
> Ale dzięki.

Co ciekawe jeśli łączę się z linuxa (remmina) do RDP to mogę sterować sesjami,
więc ma to jakiś związek z wersją ... protokołu ? ... wersją klienta ? ...

Na liście przełączników linii poleceń mstsc nie ma nic interesującego, więc
pewnie trzeba grzebać w rejestrze a na to jestem za cienki.

Ma ktoś pomysł ?