Re: [WINNT] Okienka z filmikami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okienka z filmikami
From: Trybun <chgv@rw.cb>
Date: Sun, 15 Nov 2015 12:42:02 +0100
W dniu 2015-11-13 o 23:46, pueblo pisze:
Witaj Trybun, 11 lis 2015 w
news:5643324a$0$22832$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

Tutaj daje przyklad: filmik na podstronie Wirtualnej Polski kt˘ry
jestem zmuszany ogladac  pt: "Wielki biznes na celowniku sluzb". W
sumie dla tych co korzystaja z stalego lacza to gw*o niewarte uwagi,
ale dla mnie, uzytkownika kt˘ry korzysta z limitowanego lacza jest
to normalny rabunek,.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Niemiecki-wywiad-szpiegowal-Po
lske-Nic-sie-nie-stalo,wid,17962936,wiadomosc.html
Nie otwiera się filmik, nie mogę go nawet odtworzyć. Używam pliku hosts
stąd http://winhelp2002.mvps.org/hosts.htm oraz HostsMan. Wyłączam tym
programem hosts i mogę odtworzyć zablokową rzecz. Oprócz tego Ghostery i
Adblock na Operze. Co do blokowania przez hosts, zdania uczonych są
podzielone...

Jak na razie ten Disable HTML5.... działa dobrze, czyli blokuje te filmiki. Będzie okazja to wypróbuję Twój sposób, dzięki za info.