Re: [WINNT] istartpageing - jak to wyp...?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] istartpageing - jak to wyp...?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 19 Nov 2015 19:42:07 +0100
Dnia Thu, 19 Nov 2015 17:36:00 +0100, Czarek napisał(a):

> Trzeba było log podać na forum (np.
> http://forum.dobreprogramy.pl/bezpieczenstwo-15f.html,
> http://www.fixitpc.pl/forum/6-diagnostyka-malware-centrum-bezpieczenstwa/)
> Jestem przekonany, że Twoje wyszukiwanie znalazło tylko małą część śmieci

Masz rację, ale komp jest nie mój i nieodwołalnie miał być gotowy na
sobotę więc nie starczyło by czasu na ogłaszanie i czekanie na
ewentualne interpretacje. Co zostało to juz trudno. Wiadomo, XP jest w
miarę sprawny do pierwszych rejsów użyszkodnika po necie :) Za parę
miesięcy do mnie wróci. Szkoda że na tym cholernym kompie nie dało się
zainstalować żadnego linuksa (A wypróbowałem Deb., Minta ze 3 rodzaje,
Ubuntu, Fedorę) Wszystkie miały problemy z albo GF5200 albo z chipsetem
NVidia tej płyty. Albo nie chciały startować po instalacji albo
przesuwało się okna skokami bo  nie było sprzętowego przyspieszenia
grafiki :)
--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.