[WINNT] Kaspersky Security Scan na XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Kaspersky Security Scan na XP
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 16 Nov 2015 21:08:53 +0100
Na pewnym kompie z nowiutkim XP nie mogę zainstalować programu Kaspersky
Security Scan. Instalacja zacina się, jest jakiś komunikat o niemożności
ale zapuszczona drugi raz idzie do końca. Na pulpicie pojawia się ikona
KSS ale jej kliknięcie nie uruchamia okna programu a jedynie proces
kss.exe. Instaluję bieżącą wersję 15.0.0.737 i podejrzewam że może nie
chcieć działać pod XP. Może ktoś wie jak zdobyć starszą wersję KSS? Na
innym kompie mam wersję 12.0.1.340 i ona działa, chciałbym np. taką
zdobyć i zainstalować.
--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.