[WINNT] Rozłączanie WiFi po wznowieniu w Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Rozłączanie WiFi po wznowieniu w Windows 10
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sun, 15 Nov 2015 06:34:14 +0100
Po którejś poprawce Windows 10 szału można dostać. Po starcie systemu, czy o wiele częstszego u mnie wznowienia z hibernacji nie działa sieć WiFi. Nie wystarczy tylko rozłączyć i połączyć.
Należy:
- rozłączyć
- zapomnieć
- połączyć z podaniem hasła, ale nie wystarczy bo go nie rozumie, trzeba conajmniej 2 razy a bywa że i dopiero za 4-tym razem. Tak mnie to wnerwia że zastanawiam się czy nie przejść na Linuxa i nie mieć Windowsa w oknie VirtualBoxa, jedyne czego się obawiam wtedy to zdalny pulpit - chyba nie można połączyć się z Linuxa do Windowsa Prof. w ten sposób, a nie wiem czy da radę z Virtualnego Windowsa, będą zagnieżdżone komputery wirtualne, jeżeli pójdzie, może spowolnić.