[WINNT] Jaka licencja Win10 po update'cie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jaka licencja Win10 po update'cie
From: Wojtek <nick0000@gazeta.pl>
Date: Mon, 16 Nov 2015 21:16:28 +0100
Nie mogę znależć informacji na temat tego jaką licencję ma Win10, który dostajemy po darmowej aktualizacji z Win 8.1 Win 8.1 mam w wersji BOX czy taki rodzaj wersji zostanie dla Win10? czy może zrobi się z tego OEM? Kupiłem BOXa 8.1 bo często coś zmieniam w pececie jaki będzie status OEMa w Win10 nie mogę znależć - czy będzie przypisany do sprzętu czy jedna aktywna instalacja.
Wie ktoś może?

W.

  • [WINNT] Jaka licencja Win10 po update'cie, Wojtek <=