Re: [WINNT] Okienka z filmikami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okienka z filmikami
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Wed, 11 Nov 2015 22:51:40 +0100
W dniu 2015-11-11 22:49, animka pisze:
W dniu 2015-11-11 14:40, Trybun pisze:
W dniu 2015-11-11 o 14:17, PiteR pisze:

Wahałem się czy się odezwać. Jednak jesteś polskim debilem.

Link sobie w dupe wsadź. Mnie nic nie da w odróżnieniu od zrzutu
ekranu.

Istotnie, jak się odzywasz tylko po to aby  w odpowiedzi wylewać swoje
chamstwo, to faktycznie daj sobie spokój z tym spokój, chamie.

W Firefoxie wchodzę w Dodatki-Wtyczki i zaznaczam przy Sockwave Flash
"Zawsze pytaj o aktywację". Mozna tez wyłaczyc w diabły albo
odinstalować Adobe Flash player.
Jak mam aktywny to często wyłączam głośnik  i jakiś filmik na portalu
(np. Fakty) sobie "idzie" ale ja tego nie oglądam, bo czytam treść
gdzieś niżej lub wyżej, tak, że wcale tego okna co w danym momencie
odtwarza wcale nie widzę.
Zainstaluj sobie Adblock Plus jak używasz Mozilli Firefox, to Ci się też
przyda do blokowania tego co Ci nie odpowiada.
A wtyczkę do Adblock Plus "Lubię ciasteczka" masz zainstalowane?

--
animka