[WINNT] (brak tematu)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] (brak tematu)
Date: Wed, 11 Nov 2015 21:50:01 -0000
Date: Wed, 11 Nov 2015 22:42:23 +0100
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt
Subject: Re: Okienka z filmikami
Date: 11 Nov 2015 21:49:07 GMT

W dniu 2015-11-11 14:40, Trybun pisze:

> Istotnie, jak się odzywasz tylko po to aby  w odpowiedzi wylewać swoje
> chamstwo, to faktycznie daj sobie spokój z tym spokój, chamie.

W Firefoxie wchodzę w Dodatki-Wtyczki i zaznaczam przy Sockwave Flash
"Zawsze pytaj o aktywację". Mozna tez wyłaczyc w diabły albo
odinstalować Adobe Flash player.
Jak mam aktywny to często wyłączam głośnik  i jakiś filmik na portalu
(np. Fakty) sobie "idzie" ale ja tego nie oglądam, bo czytam treść
gdzieś niżej lub wyżej, tak, że wcale tego okna co w danym momencie
odtwarza wcale nie widzę.
Zainstaluj sobie Adblock Plus jak używasz Mozilli Firefox, to Ci się też
przyda do blokowania tego co Ci nie odpowiada.
A wtyczke do Adblocj Plus "Lubię ciasteczka" masz zainstalowane?

--
animka

  • [WINNT] (brak tematu), Wszystko o Win NT.  <=