Re: [WINNT] [ot] konfig. firefoxa dla jez. ormianskiego

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] konfig. firefoxa dla jez. ormianskiego
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sat, 3 Oct 2015 21:56:12 +0200
Piotr Rogoza in news:mup8ng$6jl$1@dont-email.me
[........]

czyli gdzies jest "zaszyta", unicodowo. Ktos, kto widzi te www (przynajmniej
jedna z nich) dobrze, mowi mi, że czcionka ormianska jest unicodowo np. w
NTRoman i widzi ją w tablicy znakow, w NTRoman.
A ja u siebie sprawdzam NTRoman tablicą znakow - i nie ma znakow
ormianskich...

dzieki, srednio mi to pomaga, ale dodatek ciekawy. Tylko jakby malo
poreczny... Bo rozumiem, ze to (np dla ff) rodzaj skryptozakladki - czyli
nie instalowane standardowe rozszerzenie, ktore sobie ikona bedzie tkwilo na
stale na jakiejs belce ff, ale na kazdej www trzeba odpalac osobno te
zakladke, bo wlaczona na jednej karcie-stronie, nie przenosi dzialania na
druga. Tak to u mnie dziala; dziala ok, ale malo porecznie. Oczywiscie na
tych ormianskich www, ktore widze "krzakowo" ,pokazuje:
http://i.imgur.com/S20ac12.png
http://i.imgur.com/EPstB2z.png