Re: [WINNT] [ot] konfig. firefoxa dla jez. ormianskiego

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] konfig. firefoxa dla jez. ormianskiego
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sat, 3 Oct 2015 19:04:05 +0200
Piotr Rogoza in news:mup04j$348$1@dont-email.me

w ff narzucilem dla niej (widok > kodowanie > *unicode* )  i tak u mnie
wyglada:  http://i.imgur.com/rgulfo0.png
Druga ma u mnie krzaki w identycznym stylu:  http://i.imgur.com/8TyzQ7G.png
mozna podejrzewac, ze sa pisane w tym samym jezyku.

> W drugiej wyświetlają mi się poprawnie litery.

wiec aktualne moje pytanie: jak mam to umozliwic sobie?

masz zainstalowana jakas czcionke ormianska...? :)

(podobno) NTRoman ma unicodowe czcionki ormianskie, u mnie poki co, tak to
wyglada: http://i.imgur.com/YbaaaDS.png  - w sumie to chyba jednak oznacza,
ze trzeba miec "czcionki ormianskie", bo NTRoman jak widac nie pomaga...