Re: [WINNT] Problem z wysłaniem wiadomosci thundherbird - onet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z wysłaniem wiadomosci thundherbird - onet
From: "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Wed, 19 Aug 2015 13:27:56 +0200
Użytkownik "olek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55d360d5$0$27506$65785112@news.neostrada.pl...

Witam
Dziś mi przyszła wiadomosc

[…]

Hasło zmieniłem, wirusów nie mam itd, odblokowali mi dostęp, napsałem im i po paru minutach przyszła ta sama wiadomość
Odbierac wiadomosci normalnie odbieram, wyslac nie mogę, problem SMTP
Ze strony wysyla sie normalnie.
Wcześniej było wszystko OK

Jak sobie z tym poradzić? czy pisać do onetu

Niestety ale ta ponowna wiadomość jednak wskazuje na infekcję. Jest to wiadomość automatyczna w reakcji na jakieś warunki określone przez twojego dostawcę poczty. Zakładając że to nie błąd lub awaria wskazuje że po odblokowaniu znowu został wysłany spam z twojego konta. Przeskanuj komputer [1] i [2]. Następnie zwróć się do dostawcy o odblokowanie. Poza tym na razie poza tym zrezygnuj z Thunderbirda. Jeśli problem się nie powtórzy będziesz chociaż miał pewność że problem jest ograniczony tylko do tego programu.

1. http://www.surfright.nl/en/hitmanpro
2. https://www.malwarebytes.org/antimalware/
--
Piotr Borkowski