Użytkownik "olek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:55d360d5$0$27506$65785112@news.neostrada.pl...
Witam
Dziś mi przyszła wiadomosc
[…]
Hasło zmieniłem, wirusów nie mam itd, odblokowali mi dostęp, napsałem im i
po paru minutach przyszła ta sama wiadomość
Odbierac wiadomosci normalnie odbieram, wyslac nie mogę, problem SMTP
Ze strony wysyla sie normalnie.
Wcześniej było wszystko OK
Jak sobie z tym poradzić? czy pisać do onetu
Niestety ale ta ponowna wiadomość jednak wskazuje na infekcję. Jest to
wiadomość automatyczna w reakcji na jakieś warunki określone przez twojego
dostawcę poczty. Zakładając że to nie błąd lub awaria wskazuje że po
odblokowaniu znowu został wysłany spam z twojego konta. Przeskanuj komputer
[1] i [2]. Następnie zwróć się do dostawcy o odblokowanie. Poza tym na razie
poza tym zrezygnuj z Thunderbirda. Jeśli problem się nie powtórzy będziesz
chociaż miał pewność że problem jest ograniczony tylko do tego programu.
1. http://www.surfright.nl/en/hitmanpro
2. https://www.malwarebytes.org/antimalware/
--
Piotr Borkowski
|