[WINNT] Problem z wysłaniem wiadomosci thundherbird - onet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem z wysłaniem wiadomosci thundherbird - onet
From: olek <oleksonxnospa@wp.pl>
Date: Tue, 18 Aug 2015 18:44:03 +0200
Witam
Dziś mi przyszła wiadomosc

Drogi Użytkowniku,

Otrzymujesz od nas tę wiadomość ponieważ istnieje uzasadniona obawa, że Twój komputer jest zainfekowany przez wirusa/trojana. Przypuszczamy że wirus/trojan przejął kontrolę nad Twoją skrzynką mailową i wysyła SPAM w Twoim imieniu.

W związku z powyższym prosimy o wykonanie wskazanych czynności:

 1. Należy niezwłocznie przeskanować  komputer programem antywirusowym
2. Następnie dokonać zmiany hasła do konta pocztowego na stronie: https://konto.onet.pl/update-password.html. 3. Po zmianie hasła, należy wylogować się z konta, a następnie zalogować ponownie na stronie https://poczta.onet.pl. 4. Po zalogowaniu prosimy o wysłanie wiadomości mailowej na adres blokadaskrzynki@grupaonet.pl z potwierdzeniem wykonania powyższych kroków.

Do chwili wykonania wszystkich wymienionych czynności mogą występować problemy z wysyłką wiadomości.

Przypominamy, że ze względów bezpieczeństwa Grupa Onet.pl SA nigdy nie prosi o podawanie lub potwierdzanie haseł do skrzynki w wysyłanych e-mailach.

Hasła nie wolno nikomu ujawniać. Nie należy odpowiadać na e-maile lub telefony z prośbami o podanie hasła. W przypadku otrzymania e-maila zawierającego podobne prośby, prosimy ten fakt zgłosić pod adresem abuse@onet.pl lub dzwonić na numery: 0 801 080 200 lub 012 26 00 200 (poniedziałek-piątek, 8:00-22:00; sobota-niedziela, 10:00-18:00). Polecamy nasze porady na temat bezpieczeństwa: http://pomoc.onet.pl/46,1120,przewodnik.html

Pozdrawiamy,

BOK OnetPoczta

Grupa Onet.pl SA, ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków; Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla miasta Kraków-Śródmieście, XI Wydział Gospodarczy, KRS 0000007763; NIP 734-00-09-469, Kapitał Zakładowy Spółki 7 580 648 PLN.

"

Hasło zmieniłem, wirusów nie mam itd, odblokowali mi dostęp, napsałem im i po paru minutach przyszła ta sama wiadomość
Odbierac wiadomosci normalnie odbieram, wyslac nie mogę, problem SMTP
Ze strony wysyla sie normalnie.
Wcześniej było wszystko OK

Jak sobie z tym poradzić? czy pisać do onetu