Re: [WINNT] Kruger&Matz + Windows 10 = problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kruger&Matz + Windows 10 = problem
From: "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Wed, 19 Aug 2015 13:03:17 +0200
Użytkownik "Robert Winkler" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55d3799a$0$4781$65785112@news.neostrada.pl...

Witam wszystkich.

Czy ktoś z was posiada może tablet Kruger&Matz model Edge 1082
i uaktualnił ostatnio znajdujący się tam Windows 8.1 with Bing
to Windows 10 Home?

Aplikacja rezerwacji nie wskazywała żadnych niezgodności?

Zrobiłem dziś taką aktualizacje, ale trafiłem na problem,
który zmusił mnie do szybkiego powrotu do starego systemu.

[...]
Może ktoś jeszcze spotkał się z takim problemem
i dało mu się go rozwiązać.

Jeśli masz możliwość przywrócenia W8.1 inną niż ta z opcji odzyskiwania zawsze możesz po upgrade i aktywacji wykonać refresh albo reset aby pozbyć się sterowników, które zmigrowały podczas upgrade.

--
Piotr Borkowski