Re: [WINNT] Kruger&Matz + Windows 10 = problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kruger&Matz + Windows 10 = problem
From: tbox76@gmail.com
Date: Sat, 29 Aug 2015 12:30:20 -0700 (PDT)
Czesc
klopotow jest wiecej niz opisales,
klawiatura nie wysowa sie automatycznie tak jak to bylo w 8.1 - w 10 musisz ja
sam aktywowac za kazdym razem z paska - doprowadza mnie to szalu

problem z usypianiem i brakiem reaktywacji widowsa jest problemem permanentnym
bylo juz kilka upgradow ale wciaz jest ten sam problem - czarny ekran i nic -
restart tableta zapomoca przycisku power - wcisnij do czasu wylaczenia sie
tabletu.

poza tym nieststy dziala zdecydowanie wolniej niz na 8.1 bing
ja juz nie mam powrotu .... :(

tbox76@gmail.com