[WINNT] Jakiego antywirusa warto używać?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jakiego antywirusa warto używać?
From: "Piotr" <adres@spam.pl>
Date: Tue, 4 Aug 2015 17:36:07 +0200
Nie chcę wywoływać burzy ani dyskusji o wyższości Świąt Wielkiejnocy nad...
ale chętnie usłyszałbym, jakie są Wasze doświadczenia.
Jakiego antywirusa używacie z grupy freeware, pracującego pod Win7
i możliwie mało zamulającego system.
Od dawna używałem Avira, ale zaczynam mieć wrażenie że kolejne
jego wersje są coraz bardziej absorbujące komputer.

Podczas dyskusji w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego błędy
gramatyczne i ortograficzne.
Może być tak, że jego klasa jeszcze danego zagadnienia nie przerabiała.