[WINNT] Win 10 i firewall?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win 10 i firewall?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Tue, 4 Aug 2015 16:21:33 +0200
Witam ponownie.
Ponieważ na czasie jest instalacja w ten czy inny sposób Windows 10 to i ja
mam zapytanie z nim związane.

Do tej pory na W7 używałem Firewall Pctools i świetnie się z nim
dogadywałem. Filtrowal mi to co chciałem, blokował co potrzeba, puszczał to
co mu zezwoliłem.
Niestety wraz z wejściem dziesiątki tego firewalla musiałem odstawić do do
lamusa i jestem na etapie poszukiwań zastępcy.
Google przesłuchane na szybko niestety nie ma pomyślnych wieści dla mnie i
nie znalazło żadnego godnego uwagi programu oprócz
http://www.sphinx-soft.com/Vista/order.html
Ale to raczej jakiß wyßwietlacz kto co i komu wysyła niż możliwość
zablokowania konkretnego programu w dostępie do netu.
Może znajdzie się tu ktoś bardziej obeznany z tematem i podrzuci nazwę
jakiegoś firewalla do dziesiątki?
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych