Re: [WINNT] Jakiego antywirusa warto używać?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jakiego antywirusa warto używać?
From: "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Wed, 5 Aug 2015 21:07:11 +0200
Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55c0dbe7$0$8380$65785112@news.neostrada.pl...

Nie chcę wywoływać burzy ani dyskusji o wyższości Świąt Wielkiejnocy nad...
ale chętnie usłyszałbym, jakie są Wasze doświadczenia.
Jakiego antywirusa używacie z grupy freeware, pracującego pod Win7
i możliwie mało zamulającego system.
Od dawna używałem Avira, ale zaczynam mieć wrażenie że kolejne
jego wersje są coraz bardziej absorbujące komputer.

Najlepiej wbudowany Windows Defender jako najbardziej bezproblemowy. Ewentualnie Panda Free Antivirus o ile nie będzie sprawiał problemów. To jedyny darmowy antywirus na poziomie najlepszych płatnych po względem wykrywalności.

--
Piotr Borkowski