Re: [WINNT] Win 10 i firewall?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i firewall?
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Tue, 4 Aug 2015 16:50:13 +0200
W dniu 04.08.2015 o 16:21,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Witam ponownie.
Ponieważ na czasie jest instalacja w ten czy inny sposób Windows 10 to i ja
mam zapytanie z nim związane.

Do tej pory na W7 używałem Firewall Pctools i świetnie się z nim
dogadywałem. Filtrowal mi to co chciałem, blokował co potrzeba, puszczał to
co mu zezwoliłem.
Niestety wraz z wejściem dziesiątki tego firewalla musiałem odstawić do do
lamusa i jestem na etapie poszukiwań zastępcy.
Google przesłuchane na szybko niestety nie ma pomyślnych wieści dla mnie i
nie znalazło żadnego godnego uwagi programu oprócz
http://www.sphinx-soft.com/Vista/order.html
Ale to raczej jakiß wyßwietlacz kto co i komu wysyła niż możliwość
zablokowania konkretnego programu w dostępie do netu.
Może znajdzie się tu ktoś bardziej obeznany z tematem i podrzuci nazwę
jakiegoś firewalla do dziesiątki?

Pewnie nie ma takiego programu,
bo nikt nie chce konkurować z systemowym firewallem. ;-)

Po aktualizacji oglądałeś może systemowy program
"Zapora systemu Windows z zabezpieczeniami zaawansowanymi" ?
Nie mam na myśli programu "Zapora systemu Windows"
bo tam nic nie można ustawić,
ale o jego zaawansowaną wersje.
Jest tam dość sporo opcji jakie można użyć tworząc reguły
zarówno dla połączeń wychodzących jak i przychodzących
(procesy, porty, adresy, protokoły)

--
Robert