[WINNT] Autorun z prawami admina

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Autorun z prawami admina
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Sun, 2 Aug 2015 11:10:10 +0200
Witam

Potrzebuję, by odpalać przy starcie systemu aplikację z podniesionymi
uprawnieniami, obecnie zaznaczyłem jej we właściwościach "Uruchom ten
program jako administrator" i w czasie startu systemu wyskakuje okno UAC i
prosi o potwierdzenie. UAC mam ustawione na najwyższy poziom bezpieczeństwa
i tak chcę mieć. Jednocześnie chcę, by ta aplikacja przy starcie nie pytała
mnie o podnoszenie uprawnień tylko chciałbym jej podać gdzieś login i hasło
i niech "sama" sobie podniesie. Zdaję sobie sprawę z zagrożenia podawania
hasła w plikach, ale komputer używam tylko ja i nikt nie ma do niego
dostępu, więc ten problem jest dla mnie mniej istotny.
Najważniejszy cel to ominięcie klikania przy starcie systemu, wkurza mnie
to strasznie, a zdrowie własne cenię wyżej niż zdrowie systemu ;-)

Od 2h siedzę i kombinuję z różnymi patentami z googla typu psexec, runas,
cpau, nircmd etc. i nic...

Da się?

--
howgh