Re: [WINNT] Klucz Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klucz Windows 10
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Thu, 30 Jul 2015 17:16:01 +0200
On Thu, 30 Jul 2015 16:53:57 +0200 (CEST), cana wrote:

> Wybacz, ale tak to z total commanderem ( upgrade do nowych wersji)
>  a nie z windows...
> Nikt nie zmusza do darmowego podniesienia numerka windy do wyższej
>  i mniej wypaśnej wersji

Ale nie w tym rzecz, tylko w sprawiedliwości... czy to słowo w ogóle ma
dziś jeszcze sens? ;-)
Bo... ktoś kupił kiedyś Win 10 OEM za 450 zł, a ja za 1100 czy 1200 zł,
teraz i on i ja mamy prawo do upgrade, ale obaj otrzymujemy to samo. O to
mi chodzi. A nie o to, że skoro dają to mam całować w rękę, dziękować i
milczeć.

--
howgh
szemrany