Re: [WINNT] Klucz Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klucz Windows 10
From: "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl>
Date: Sun, 2 Aug 2015 19:07:13 +0900
On Thu, 30 Jul 2015 11:59:09 +0200
Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> wrote:
> W skrócie: jeśli chcesz mieć system Win 10 za darmo, to za pierwszym
> razem musisz instalować jako uaktualnienie i twój klucz zostanie
> przypisany do Twojej instalacji Win 10. Następne instalacje Win 10 mogą
> już być na czysto.

Kolejne instalacje Win10 będą działały automatycznie z kluczem z UEFI BIOS?

Czy instnieje jakieś "obejście" - sposób aktywowania klucza w inny sposób?
Obecnie mam na laptopie powiedzmy linuxa ;) z (oryginalnie) win8, więc
musiałbym zainstalować win8, przejść aktualizacje aż do KB....664, poczekać na
propozycje upgradu, itd.

pozdrawiam