Re: [WINNT] Klucz Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klucz Windows 10
From: "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Thu, 30 Jul 2015 17:38:35 +0200
Użytkownik "szemrany" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8896qhfq47s.fxdf41dairwh$.dlg@40tude.net...

Ale przecież niczego nie tracisz.
Wydałeś ponad tysiąc na Windows 7 Ultimate
i tą wersje możesz przenosić między komputerami.
Nikt przecież nie odbiera ci tego prawa.

Hmmm... a to ciekawe. Czy mogę to odczytać tak, że mam prawo do korzystania
z Win 7 ORAZ z Win 10 po updacie z tamtego Win 7? Czy może jednak Win 7 po
aktywacji Win 10 na jego kluczu przestanie mi już działać?

To nie jest kwestia techniczna. Udana aktywacja nie oznacza zgodności z licencją. Możesz na tym konkretnym sprzęcie korzystać albo z Win7 albo z Win10. W przypadku wymiany na nowym będziesz mógł korzystać z W7 a stary pozostaje wtedy bez systemu. Oczywiście to tylko wymogi licencji. Z technicznego punktu widzenia W10 będzie ciągle działał na starym sprzęcie jak w tej chwili choć najprawdopodobniej używanie go nie będzie zgodne z licencją analogicznie jak teraz niezgodne z licencją jest używanie wersji upgrade na sprzęcie bez wcześniejszej wersji Windowsa uprawniającej do tego.

--
Piotr Borkowski