Re: [WINNT] Pendrive 32GB -zabezpieczony przed zapisem.....

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pendrive 32GB -zabezpieczony przed zapisem.....
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 16 Jul 2015 19:36:10 +0200

Użytkownik "Z_D" <aquarius@aqua.pl> napisał w wiadomości news:mo6oia$9ju$1@mx1.internetia.pl...
Pen (CRUISER )normalnie uzywałem. Nie wiem kiedy i z jakiego powodu
zmienił swe preferencje,i tak mi odmawia...
pliki w FAT 32
"Dysk jest zabepieczony przed zapisem
usuń ochrone lub uzyj innego dysku"

Ale żadnej ochrony nie ma!
podpowie moze kto co z tym fantem??
jest na nim ok. 7GB danych,i nic ponad to zapisac nie mogę.
próbowałem z róznych komputerów.

Czy w całym obszarze, czy w jednym, kilku katalogu/-ach?
Melduje dokładnie coś w stylu "write protect on", czy "disk full"?
Może być zapełniony katalog, o co w FAT łatwo, zamelduje wtedy o zapełnieniu dysku. Należy wtedy przenieść część plików w inne miejsce, wielkość, o ile nie przekraczają 4GB (FAT12/16/32 jest to zresztą niemożliwe, FAT64 można przekroczyć) nie ma znaczenia. Jeśli nie da to rezultatu, to słusznie prawią - sczytaj szybko wszystkie dane i spróbuj zaformatować. Można programem Victoria przebadać, czy zapis na penie nie ulega przekłamaniu, jeśli tak, to pen jest do dupy. Najbezpieczniej kupić nowy. A jak przekłamuje, to bezwzględnie wypieprzyć.
Program do formatowania penów, znajdziesz tu:
systemowy formater dysku, wywoływany komendą format, lub PPM na literze i "formatuj", http://www.softpedia.com/get/System/Hard-Disk-Utils/HP-USB-Disk-Storage-Format-Tool.shtml#download (bierz śmiało, to dobry plik, bez instalacji - od razu gotowy do działania)
http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/narzedzia_dyskowe/USB_Disk_Storage_Format_Tool.html
(pamiętaj o przestawieniu na pobieranie bezpośrednie)
http://www.authorsoft.com/USBFormatToolSetup.exe instalator, link bezpośredni.

Mogą cię zainteresować strony:
http://pl.ccm.net/faq/1297-jak-usunac-ochrone-przed-zapisem-z-pendrive-a
http://www.download.net.pl/dysk-jest-zabezpieczony-przed-zapisem-jak-usunac-blad-z-pendrive-lub-karty-pamieci/n/4580/
http://forum.pcformat.pl/Jak-usunac-ochrone-przed-zapisem-na-pendrivie-i-karcie-pamieci-t
poklikaj na linki w stronach, tam coś jest.
ostatecznie hasło w Google:
zdejmowanie ochrony zapisu pendrive
Pamiętaj, NAJPIERW N_A_J_P_I_E_R_W_! backup danych, bo manipulacje mogą uszkodzić struktury logiczne woluminu, a nawet trwale unieczynnić urządzenie. Jeśli nagle wskoczyło, że nie chce się zapisywać, to taki pendrive od tego momentu traktuj jako niepewny, po którym wszystkiego można się spodziewać (chyba, że przyczyna leży poza nim, co się zdarza). Wyzerowany pendrive można potraktować systemowym menedżerem dysków, zainicjować i założyć partycję, mając na uwadze, że tylko pierwsza będzie widziana przez system.
Spróbuj się pobawić i zamelduj nam o wynikach, jesteśmy ich ciekawi :))

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100