Re: [WINNT] Duplikaty plików - jak usunąć?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Duplikaty plików - jak usunąć?
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 8 Jul 2015 11:39:56 +0000 (UTC)
Dnia 08.07.2015 Kacper <> napisał/a:
> Potrzebny jest mi prosty, najlepiej darmowy program,
> który pozwalałby stworzyć listę plików o tej samej
> zawartości występujących w różnych folderach

Ale przecież takich programów jest na pęczki.
Sprawdziłeś, co wyszukiwarka wyrzuci po wpisaniu
"free duplicate finder"?

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_duplicate_file_finders

Ja bym polecał fdupes, jest fork z kompilacją
dla Windows:
https://github.com/jbruchon/fdupes-jody/releases

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)