Re: [WINNT] Windows po chińsku?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows po chińsku?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 25 Jun 2015 14:53:38 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Robert
Winkler naskrobał(a):

> Pisałeś coś o USG, może więc to co masz to nie jest normalny Windows XP
> ale Windows XP Embedded,
> a takiego nośnika to chyba nie znajdziesz.

No właśnie w tym cały problem, to jest strasznie mocno okrojony windows. w
katalogu Program Files mam tylko trzy katalogi. IE, WindowsMediaPlayer i
HP, ten ostatni ze sterownikami do tej drukarki laserowej. I nic więcej :(

--
...::: WISKOLER :::...
- Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -