Re: [WINNT] Windows po chińsku?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows po chińsku?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 25 Jun 2015 01:43:59 +0200

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości 53u7ldzmg4o1.nermje67ig7n.dlg@40tude.net">news:53u7ldzmg4o1.nermje67ig7n.dlg@40tude.net...
Tak na śmieszno:
Moje pierwsze pytanie jak na takim komputerku zainstlować inny język, nie
musi być polski, już sam angielski wystarczy do konfiguracji.

Instalacja naprawcza "właściwej" wersji językowej? :))

A drugie pytanie jak zainstalować rzeczoną drukarkę?

Wtedy chyba normalnie...?

Ewentyalnie jak wyciągnąć sterowniki do takowej z windowsa działającego,
zainstaluje wtedy sobie na jakiejś maszynie i wyciągnę bezczelnie pliki i
podam instalatorowi w trakcie wyszukiwania drukarki.

To może być trochę lekkopółśmieszne, ale mocno po chłopsku radziłem sobie, gdy system "się pogubił", że gdy żądał instalacji jakiegoś składnika sterownika, ręcznie musiałem wskazywać położenie pliku. Czyli pewnie, skopiowanie gdzieś na bok katalogu Windows, jeśli w ./inf jest pliczek kontrolny *.inf, to ma szansę załapać, tak czasem bywało szybciej, niż instalacja sterownika od nowa, a równie skutecznie. I przy instalowaniu steru wskazać instalatorowi położenie tej "kontrolki". W każdym razie, kilkakrotnie tak przerzucałem stery, np. gdy system instalowałem zupełnie na nowo, stery zaciągałem ze starej Windy, w ten sposób (reinstalując system, zawsze zabezpieczam starą Windę, aż nowa instalka zostanie poustawiana).

896510439 896126048

PS ajem wery pardą za styl wypowiedzi, ale innym razem wytłumaczę, czemu gadam tak dziwnie. Nie jestem po C2H5OH, ani po innych "Rozweselaczach".