[WINNT] Windows po chińsku?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows po chińsku?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Wed, 24 Jun 2015 17:57:32 +0200
Witam.
Spotkałem się dzisiaj z dziwnym urządzeniem które pracuje pod windowsem XP
ale po chińsku. Za żadne skarby nie idzie tego ogarnąć żeby zmienić język
na bardziej zaprzyjaźniony. Nawet jak w lini poleceń (cmd) wydaję polecenia
typu ipconfig czy ping to wypluwa krzaczki, prawdopodobnie chodzi mu o to
że coś nie działa albo brak mu ścieżki. Próbowałem np. uruchomić plik
instalatora drukarki i ten po wpisaniu pełnej nazwy łącznie z rozszerzeniem
exe ruszył, ale to było w jego katalogu. Notabene instalator tez się
wykałda po jakichś 40%. I na dodatek nie ma żadnego komunikatu.
Nadmienię tylko że sprzęt jest nowy, zakupiony bezpośrednio od skośnookich
przyjaciół w ich pięknym kraju, przybył do nas 'par avion' i w zasadzie
działa jak przystalo na urządzenie do wykonywania USG. Natomiast problemem
jest podłączenie do niego drukarki innej niż ta którą ma w swoim systemie,
a jest tam HP 1006 - jakaś laserówka, a ja dostałem zadanie zainstalowania
HP deskjet 3545 i na tym się wyłożyłem.
Procesor w tym dziwactwie to jakiś AMD taktowany 500 MHz, pamięci niewiele
bo tylko 256 MB, może właśnie ilość pamięci jest tym problemem? Sam nie
wiem.

Moje pierwsze pytanie jak na takim komputerku zainstlować inny język, nie
musi być polski, już sam angielski wystarczy do konfiguracji.
A drugie pytanie jak zainstalować rzeczoną drukarkę?
Ewentyalnie jak wyciągnąć sterowniki do takowej z windowsa działającego,
zainstaluje wtedy sobie na jakiejś maszynie i wyciągnę bezczelnie pliki i
podam instalatorowi w trakcie wyszukiwania drukarki.
--
...::: WISKOLER :::...
  No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? – triumfalnie spytał