Re: [WINNT] Jaki program do odzysku po formacie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do odzysku po formacie?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 23 Jun 2015 00:03:54 +0200

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości news:mm9s6a$gak$1@srv.chmurka.net...
"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message XnsA4C1D9605413Felektronik@localhost.net">news:XnsA4C1D9605413Felektronik@localhost.net...

obrazki - XnView
edytor - notepad++
mp3 - foobar2000
ftp - total commander

Co komu wygodnie. W pewnych nielicznych sytuacjach wolałbym np. WS_FTP, choć jak go nie mam, to i spod TC sobie poradzę. Do reszty programów używam innych przypisanych programów, nie pamiętam, czemu nie korzystam z "foo", jak się lata temu decydowałem, to chyba były jakieś jajca ze stabilnością. I zostało przyzwyczajenie do MPC-HC, to kwestia wygody chyba i co komu lepiej, niech używa.

odzysk danych po szybkim* formacie - co tutaj?

partition find and mount, testdisk

Ano, coś w tym stylu, choć jeśli zamazało bootsektor, to może być trudniej. Ale, nie takie rzeczy się ratowało :)
Uratuj dane, gdy masz pomazany bootblock, obie FAT i katalog główny :)

*bez znaczenia

Dało by się teoretycznie wyłapać pewne niuanse, choć w sumie rzeczywiście, jest to mało istotne. Ale, z doświadczenia, nie jest tożsame.

Ja się cały czas zastanawiam, o co chodziło w poście inicjującym wątek, kombinuję i nie jestem w stanie zgadnąć. ALe, to może takie zboczenie po przeczytaniu http://rtfm.killfile.pl ...? Ja chcę pomóc, ale nie jestem w stanie. PS Dokonałem korekty tytułu pod kątem zgodności z zasadami pisowni... Sorry, ale mam pierdolca na tym punkcie, nic nie poradzę...

896510439 896126048