Re: [WINNT] jaki program do odzysku po formacie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jaki program do odzysku po formacie
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 22 Jun 2015 23:53:29 +0200

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości XnsA4C1D9605413Felektronik@localhost.net">news:XnsA4C1D9605413Felektronik@localhost.net...

W tytule (nieelegancko, bez poszanowania dla języka - początek małą literą, brak znaku zapytania... PNMSP) "jaki program do odzysku po formacie"...

Nie chcę nic odzyskiwać. Chodzi mi tylko zeby przypomnieć sobię nazwę.

To się zdecyduj, czego potrzebujesz... Raz odzysk, raz nie odzysk...
Nie jestem w stanie choć spróbować ci pomóc, jeśli swój problem wykładasz tak niejasno. Jak idę do mechanika, to nie pyszczę mu "panie, samochód mi stanął, co robić?" Bez szczegółów i takich tam.
Tak ci odpowiedziałem, jak odczytałem twoje nie-pytanie...

na zasadzie

obrazki - Irfan
edytor - Ultra Edit
mp3 - WinAmp
ftp - FlashFXP

Myślę, że takie rzeczy, to każdy powinien bez przypominania wiedzieć...

odzysk danych po szybkim formacie - co tutaj?

Słońce zaszło, podkręć jasność...
Zanim coś dalej zapytam - czujesz różnicę między "formatem" zwykłym, a szybkim? Bo jest dość istotna, choć dla danych, jak "m4rkiz" napisał, raczej nie ma to znaczenia. No, ja bym się doszukał niuansów, mało realne, jak rozbieganie benzyniaka (diesel to co innego), ale nie niemożliwe.

896510439 896126048