Re: [WINNT] Windows 10 jednak za darmo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 jednak za darmo
From: atm <_@vp.pl>
Date: Wed, 03 Jun 2015 22:57:38 +0200
On 2015-06-03 22:10, 2late wrote:
On 03/06/15 18:53, Grzegorz Niemirowski wrote:

Spoko, mam caly plan backupowy z wykluczeniami. Incremental itp...
Co niczego nie zmienia.

To na czym polega problem? Taki Windows ściągnie się w parę godzin,
maksymalnie kilka dni.

Dokladnie.
Nie wiem czy sledzisz watek ale wlasnie zaznaczylem ze nie zapisuje sie
na windowsa. Sciagne saobie jak juz bedzie. Raczej szybciej niz pozniej
zeby miec to zglowy. Rozwazam przeinstalowanie windowsa 8.1 na nowo o
ile nie wpadna na jakis pomysl ze wystarczy jakis kod aktywacyjny zeby
zainstalowac 10 ze sciagnietego ISO.

Pozdrawiam

Ja zdecydowanie wolalbym postawic intalacje od zera. Jest jeszcze jedna kwestia: w ktoryms z ostatnich artykulow dotyczacych cen W10 pojawila sie wzmianka, iz bedzie on darmowy przez rok oraz jedynie dla osob prywatnych. W7 zas nie rozroznia kto jest osoba prywatna a kto firma, w zapytaniu ktore sie pojawilo nie widzialem info, ze to tylko dla prywatnych osob. Ciekaw jestem czy MS nie przyczyni sie do piractwa pozwalajac i nie informujac dostatecznie osob, ktore zainstaluja upgrade w firmach.