[WINNT] Jak zrobić najprościej katalog zdjęć?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak zrobić najprościej katalog zdjęć?
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Fri, 15 May 2015 12:44:45 +0200
Cześć
Mam takie zadanie przed sobą - muszę zrobić katalog produktów, nadający się do wydruku. W tym celu muszę użyć zdjęć tych produktów.

Sam katalog ma mieć prostą formę - jedno / dwa zdjęcia na stronę, idealnie byłoby, gdyby zdjęcie było podpisane nazwą pliku, ale niekoniecznie - nazwę mogę zatopić wcześniej w zdjęciu jako znak wodny. Poza tym treści nie ma być żadnej, same zdjęcia.

Zdjęcia mają stałą szerokość i wysokość, wszystkie taką samą. Zdjęć jest kilkaset - leżą w kilkunastu podkatalogach na dysku.

Jest jakiś program pod Windows, którym bym taką operację - jednorazowo - szybko i sprawnie wykonał? Najchętniej w wyniku widziałbym .pdf, ale jakiś .doc czy .odt też mógłby być.

--
Pozdrawiam,
Stregor