[WINNT] Windows Server 2003 - przenoszenie dysku z systemem jest wykonal

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows Server 2003 - przenoszenie dysku z systemem jest wykonalne?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 14 May 2015 17:46:04 +0200
Witam.

Taki problem się trafił z którym walczę dwa dni.
Dwa 100% identyczne komputery (oprócz rzecz jasna numerów seryjnych, MAC karty sieciowej, itp).
Pada jeden komputer na którym są dyski z systemem Windows SBS Server 2003.
Przenoszę te dyski do drugiego komputera.
Z każdym innym normalnym systemem nie było problemu, tutaj najpierw blue screen z błędami zabezpieczeń, po drugim uruchomieniu problem dalej z zabezpieczeniami, wrzuciłem naprawę systemu z dysku instalacyjnego i po nim mam "When trying to update a password, this return status indicates that the value provided as the current password is not correct." i po 5 sekundach tego komunikatu restart i tak w koło. Próbowałem też odtworzyć na nowym sprzęcie obraz dysku zrobiony na starym sprzęcie i to samo.

Czy jest w ogóle możliwe na tym systemie, aby te dyski ruszyły po przeniesieniu pomiędzy identycznymi komputerami? Czy jednak Windows Server 2003 nie zapewnia bezpieczeństwa danych w takich przypadkach i na przyszłość instalować oprogramowanie na bezpieczniejszych systemach (Win XP, Win 7) aby móc szybko wykonać tego typu operacje po uszkodzeniu się sprzętu? Czy Windows Serwer 2008 też ma taki system "bezpieczeństwa" który uniemożliwia przy awarii sprzętu szybkie odzyskanie funkcjonalności przez przełożenie dysków do identycznego nowego sprzętu?

Proszę nie pisać o kopiach danych itp, to jest, chodzi o czas (kilkugodzinna instalacja systemu i oprogramowania, konfiguracja, przenoszenie danych z dysków, w sumie cały dzień zamiast pół godziny).

Pozdrawiam.

--
Irokez