Re: [WINNT] Jak zrobić najprościej katalog zdjęć?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zrobić najprościej katalog zdjęć?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 15 May 2015 18:24:00 +0200
Dnia Fri, 15 May 2015 15:13:35 +0200, Stregor napisał(a):

> Nie, ale DOCa czy ODT druknę na drukarce pdf-owej albo wyeksportuję do
> .pdf i będzie .pdf :)

Nie wiem, czy to się da zautomatyzować w jakimś programie do przeglądania
fotek w rodzaju XnView. Scribusa też nie używałem. W LaTeX pewnie się da
oskryptować. :D

Natomiast jeżeli to ma iść do druku w drukarni, to daj to lepiej komuś
zrobić. :D

[ I didn't realize it was possible for a woman to be _unusually_ irritable.]
[                               (Gregory House "House M.D. 1x07 Fidelity") ]