[WINNT] Szukam programu do zapisu całej witryny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Szukam programu do zapisu całej witryny
From: "Antek" <nie@pisz.pl>
Date: Fri, 8 May 2015 13:25:16 +0200
Szukam programu do ściągnięcia witryny internetowej
W tym wypadku chodzi mi konkretnie o witrynę o adresie:
http://www.gcflearnfree.org/excelformulas
ale myślę, że taki program mógłby się przydać czasami
do ściągania innych witryn.
Podaję adres tej witryny żeby lepiej zademonstrować o co
mi chodzi.
Jest tam dużo porad odnośnie używania formuł w Excelu
zapisanych w postaci wywoływanych podstron.
Chciałbym to wszystko zapisać na dysku tak, żeby móc
wykorzystywać także wtedy gdy nie mam dostępu do Internetu.
Chodzi mi o to żeby zapisać wszystko z tego witryny, ale tylko
z tej witryny, czyli żeby nie były zapisane strony spoza tej
witryny.
Bardzo proszę o wskazanie takiego programu, a także, co równie
ważne, do podania parametrów, które gwarantowałyby z jednej
strony zapis całkowity, a z drugiej strony ograniczony do danej
witryny.
Chodzi mi o program działający pod Windows.

Pozdrawiam
Antek