Re: [WINNT] Szukam programu do zapisu całej witryny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam programu do zapisu całej witryny
From: "Antek" <nie@pisz.pl>
Date: Fri, 8 May 2015 18:51:56 +0200
Szukam programu do ściągnięcia witryny internetowej

Może ten się nada http://www.httrack.com/page/1/en/index.html

Próbowałem ten program zastosować, ale nie potrafię
tak dobrać parametrów, żeby spełniony został warunek,
o który mi chodzi, to znaczy by ściągnęła się cała witryna,
ale nic więcej.
W ograniczeniach podawałem:
maksymalna głębokość: puste pole albo 20, czyli maksimum
maksymalna głębokość zewnętrzna: 0 (zero)
Nic to nie dało. Ściągane były różne strony spoza witryny,
przede wszystkim mające google w adresie, ale nie tylko.

Pozdrawiam
Antek