[WINNT] Gdzie Windows zapisuje ustawienia audio?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Gdzie Windows zapisuje ustawienia audio?
From: "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl>
Date: Fri, 27 Feb 2015 19:18:34 +0100
Jak w temacie.
N.p. zmieniam głośność suwakiem po prawej przy zegarze i system to pamięta. Nie udało mi się znaleźć gdzie jest to zapisywane - w pliku? w rejestrze?
Tak samo ustawienia urządzeń do nagrywania i odtwarzania.

Chodzi mi co prawda o coś poważniejszego, a mianowicie o próg czułości mikrofonu tzw.
threshold.
Mam taką applikację jeszcze z czasów XP i DX9. Działa dobrze z jednym wyjątkiem. Mikrofon nie działa póki nie puknę w niego lub wrzasnę. Potem jest już wszystko OK, czułość jest znakomita, ale - do czasu zamknięcia aplikacji. Po ponownym uruchomieniu aplikacji "inicjalizację" kanału mikrofonu trzeba powtórzyć.
Wkurzające. W XP tego nie było.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Mam nadzieję że da się stworzyć jakąś symulację tej "inicjalizacji" jakimś bat ch'em.
(Znalazłem jakiś static keys w Dolby, ale narazie tego nie ruszałem).

sTav

--
http://marmro.noip.pl/