Re: [WINNT] Harmonogram zadań - wymiękam....

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Harmonogram zadań - wymiękam....
From: "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl>
Date: Fri, 27 Feb 2015 19:49:24 +0100
Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w wiadomości mcl3oo.1css.1@pb2004.pl">news:mcl3oo.1css.1@pb2004.pl...
sTav <marmro9@beztego.o2.pl> wrote:
Użytkownik "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> napisał w wiadomości
news:54ec9da9$0$5880$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości mci0am.2dlo.1@pb2004.pl">news:mci0am.2dlo.1@pb2004.pl...

Sprawdź Dziennik zdarzeń. Może są tam jakieś dodatkowe błędy lub
ostrzerzenia.

Główne problemy rozwiązane.

Harmonogram działa (tzn. komunikuje się z usługą).

punkt przywracania "on demand" też.

Wygóglałem następujące wskazówki:

a) netsh winsock reset

b) sprawdzić czy port 135 jest otwarty na firewallu

Ten port ze względów bezpieczeństwa domyślnie jest filtrowany przez
firewall od czasów XP SP2.

c) spatchować rejestr:

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc\Internet]

Usunięcie tego klucza i restart było wystarczające[1].

Chyba jednak nie, - bo TCPView z Sysinternals nie pokazywał u mnie svchost nasłuchującego na 135

Natomiast faktem jest że nie przypominam sobie abym gdzieś w backupach widział wpisy rejestru adresowane EnableDCOM=Y
ale do głowy mi nie przyszło przeglądać OLE
a w aktualnie używanym systemie znalazłem EnableDCOM=N

Tak więc polecam innym potencjalnym ofiarom wykonać pełny komplet.

sTav