Re: [WINNT] Gdzie Windows zapisuje ustawienia audio?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie Windows zapisuje ustawienia audio?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 28 Feb 2015 02:11:23 +0100
W dniu 2015-02-27 o 19:18, sTav pisze:
Jak w temacie.
N.p. zmieniam głośność suwakiem po prawej przy zegarze i system to pamięta.
Nie udało mi się znaleźć gdzie  jest to zapisywane - w pliku? w rejestrze?
Tak samo ustawienia urządzeń do nagrywania i odtwarzania.

Chodzi mi co prawda o coś poważniejszego, a mianowicie o próg czułości
mikrofonu tzw.
threshold.
Mam taką applikację jeszcze z czasów XP i DX9. Działa dobrze z jednym
wyjątkiem.
Mikrofon nie działa póki nie puknę w niego lub wrzasnę. Potem jest już
wszystko OK, czułość jest znakomita, ale  - do czasu zamknięcia aplikacji.
Po ponownym uruchomieniu aplikacji "inicjalizację" kanału mikrofonu trzeba
powtórzyć.
Wkurzające. W XP tego nie było.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Mam nadzieję że da się stworzyć jakąś symulację tej "inicjalizacji" jakimś
bat ch'em.
(Znalazłem jakiś static keys w Dolby, ale narazie tego nie ruszałem).

sTav

Sam jestem ciekaw, z tym, że o gamma karty mi idzie. System startuje, wchodzę w ustawienia nVidia, jest ustawione 1.8, a trzyma 1.2, lekki ruch zmienia ustawienie na zadaną wartość. Nie pamięta też ustawień dla wyjścia TV. Odpala mi obraz po restarcie, czasem ok, czasem w odcieniach szarości. Wejście w ustawienia i poklikanie po opcjach (suma sumarum ustawione jak przy wejściu) ustawia wszystko jak powinno być. Nie pytam nawet o co chodzi, bo jeśli restartuję raz na tydzień to i tak święto. Dziś musiałem - sprawdzałem antenę i zarazem kartę USB przez Backtrack'a i Beini. Musiałem system odpalać z płyty w trybie Live (sprawdzić czy potrzebne sterowniki).

--
Artur
0 weeks 0 days 5 hours 0 minutes 31 seconds and 242 milliseconds.