Re: [WINNT] Klonowanie partycji systemowe XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klonowanie partycji systemowe XP
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 6 Jan 2015 11:11:02 +0100
Dnia Sat, 3 Jan 2015 20:10:22 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Nieaktualne. Zmniejszyłem deko oryginalna partycję i przenioałem
> snapshootem. Ale dziwna sprawa, przeniesiona partycja nie startuje.
> Jeszcze sprawdzę jak z flagami i MBR ale to jutro.

Dopiszę jeszcze finał. Otóż, jakim programem bym nie przeniósł tej
cholernej partycji i tak system z niej nie wstawał, a wypróbowałem tak
dla zabawy easeusa, clonezillę i snapshoota. Keriver i Hdclone miały w
wersji free ograniczenia nie pozwalające ich użyć. Zakładałem że po
przeniesieniu (oczywiście po uprzednim przeczesaniu chkdsk) coś jest
spieprzone z MBR. Ale zawsze kiedy usiłowałem naprawić ten MBR, fixboot
zgłaszał że dysk niesystemowy i wymiękał, choć zawartość przeniesionej
partycji była widoczna w eksplorerze oryginalnego wXP i było tam IMO
wszystko co potrzeba by partycja była systemowa :)  W końcu uznałem że
nie dam rady przenieść tej partycji i postawiłem system na nowo :)
--
Jacek