Re: [WINNT] Dwa wirtualne ekrany

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dwa wirtualne ekrany
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 06 Jan 2015 11:59:49 GMT
Użytkownik artiun artiun@spam.wp.pl ...

> Jest też taki (akurat ten najbardziej mi podpasował):
> virtuawin.sourceforge.net

Dzięki.
A zastanawiam się nad jeszcze czyms innym.
jest komputer podłączony do netu.
Czy mozną uzywać go w ten sposób, ze jedna osoba bedzie sobie cos na nim
robić a druga osoba, połączona np. przez team viewera bedzie robic cos
zupełnie innego, tak jakby pracowała na innym koncie (to zreszta moze byc
inne konto w systemie)
Da się tak?