Re: [WINNT] win7 - informacja że program przestał działać

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win7 - informacja że program przestał działać
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 26 Dec 2014 03:47:39 +0100
Dnia 25 Dec 2014 03:04:43 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Przemysław Ryk przemyslaw.ryk@gmail.com ...

> Nie miałbym nawet pojecia jak podejsc do tematu.

Wiesz, co to za program, a on Ci też podaje komunikat błędu - „The
instruction nr referenced memory kod. The memory couln not be read. Click OK
to terminate.”.

Sprawdzić by też można było systemowy dziennik zdarzeń - może tam też coś
się pojawia, co pozwoli zdiagnozować problem?

[ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,     ]
[ a potem pokona doświadczeniem.                      (znalezione w necie) ]