Re: [WINNT] win7 - informacja że program przestał działać

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win7 - informacja że program przestał działać
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 24 Dec 2014 22:21:10 GMT
Użytkownik artiun artiun@spam.wp.pl ...

> Różne, czyli jakie?

W win7 jak poniżej.

W XP jest do dokładniej opisane - jest podany kod błędu. "The instruction
nr referenced memory kod. The memory couln not be read. Click OK to
terminate.

> Pomaga?

W jakim sensie pomaga?
Klikniecie zakmnij program zamyka program i już.
To mi wystarcza - chodzi mi o to aby te komunikaty się nie kumulowały przez
cały czas bo potem wisi ich kilka/nascie.

> Jeśli program jest zbyteczny to po co jest uruchamiany?
> kill można wstawić, ale po co?

Program nie jest zbyteczny. Jest uruchamiany przez skrypt. Ale jak sie nie
uruchomii, to trudno. Tyle ze komunikat o błędzie zostaje. A tego nie chce.
Można komunikat skillowac? W sumie tego nie próbowałem.