Re: [WINNT] win7 - informacja że program przestał działać

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win7 - informacja że program przestał działać
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 25 Dec 2014 00:42:35 +0100
Dnia 24 Dec 2014 22:47:00 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> Pieknie dziękuję.
> Rzeczywiście można taskkillem przesłać sygnał wyłączenia komunikatu. Na to
> głupia dupa nie wpadłem :)

Nie lepiej sprawdzić, dlaczego program się wypieprza i ogarnąć przyczynę, a
nie skutek?

[ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga        ]
[ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go        ]
[ z 400 złotych - to musi to być żona.                    (JoeMonster.org) ]