Re: [WINNT] Windows 8.1 - kojarzenie programów domyślnych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8.1 - kojarzenie programów domyślnych
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 16 Dec 2014 20:44:15 +0100
Dnia 05 Dec 2014 12:40:02 GMT, Piotr B. [pb2004] napisał(a):

> Czyli system będzie się prawdopodobnie pytał przy pierwszej próbie
> otwarcia archiwum. Zawsze pozostaje Otwórz za pomocą w menu kontekstowym
> danego pliku lub w Panelu sterowania wyszukać wyraz "skojarzenia" i
> kliknąć odpowiednią opcję.

Wiesz - to, że się da poustawiać po swojemu, to ja wiem. Jeden czy dwa
rozszerzenia, to jeszcze nie problem. Ale jak ich do przestawienia więcej,
to się można zirytować. :D

> Prawdopodobnie są jedynymi programami w systemie obsługującymi dane
> rozszerzenie/protokół. System pyta się o wybór użytkownika tylko wtedy
> gdy wykryje drugą i kolejną aplikację obsługującą dane rozszerzenie lub
> protokół.

Hmm. Niemniej jednak na liście w "Ustaw programy domyślne" ich nie ma.
Ciekawe. :D

[ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość,  ]
[ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć      ]
[ faceta przed ołtarz.                               (Peppone, JoeMonster) ]