Re: [WINNT] Windows 8.1 - kojarzenie programów domyślnych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8.1 - kojarzenie programów domyślnych
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 05 Dec 2014 12:40:02 GMT
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:
> Dnia 03 Dec 2014 13:40:04 GMT, Piotr B. [pb2004] napisał(a):

> (ciach…)

> Szkoda, że przy okazji urąbano w miarę wygodną metodę dla użytkowników,
> którzy wiedzą co robią. :(

> Niestety - nie ma go na liście domyślnych programów. :(

Czyli system będzie się prawdopodobnie pytał przy pierwszej próbie
otwarcia archiwum. Zawsze pozostaje Otwórz za pomocą w menu kontekstowym
danego pliku lub w Panelu sterowania wyszukać wyraz "skojarzenia" i
kliknąć odpowiednią opcję.

> Niemniej jednak np. programy z Adobe CS problemów z rejestracją swoich
> rozszerzeń nie mają, a na liście "Ustaw programy domyślne" ich nie ma.
> Ciekawe.

Prawdopodobnie są jedynymi programami w systemie obsługującymi dane
rozszerzenie/protokół. System pyta się o wybór użytkownika tylko wtedy
gdy wykryje drugą i kolejną aplikację obsługującą dane rozszerzenie lub
protokół.

--
Piotr Borkowski