Re: [WINNT] Windows 8.1 i USB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8.1 i USB
From: romek <bez@maila.com>
Date: Tue, 9 Dec 2014 20:44:35 +0100
> podłącz ten dysk do portu USB2. Jesli nie bedzie komunikatu, ze masz
> mozliwosc podłączenia go do szybszego gniazda superspeed to znaczy, ze
> nie masz zainstalowanego usb3. A tak sie dzieje, kiedy uklad nie jest
> wbudowany w chipset a system jest goły (nie dostarczony ze sprzetem).
Nie do końca zrozumiałem (komunikat żaden się nie wyświetla) to istnieje w
tym laptopie możliwość podłączenia USB3 czy nie skoro stosowne porty są.
Czy to zależy od odpowiedniego sterownika? Faktycznie system instalowałem z
płyty a nie z recovery na dysku bo tam jest W8 - wczesna wiosna (do
aktualizacji wymaga stukilkudziesięciu poprawek).
Jeszcze raz nadmienię, że w porcie USB3 dysk jest widoczny i jeżeli
połączenie nie zostanie przerwane to kopiuje pliki np. udało mi się
przekopiować ponad 1GB ale losowo potrafi przerwać połączenie po kilku
sekundach.
Pozdrawiam

--
romek