Re: [WINNT] Windows 8.1 i USB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8.1 i USB
From: romek <bez@maila.com>
Date: Mon, 8 Dec 2014 16:05:33 +0100
> Czyli najprawdopodobniej przetestowałeś dysk w trybie USB 2.0. Dla
> Windows 7 wśród dostępnych sterowników do pobrania na stronie Lenovo
> dla twojego laptopa jest dostępny sterownik USB 3.0.

Jeśli mówisz o sterowniku: "Intel USB 3.0 Driver for Windows 7 (64-bit) -
IdeaPad Z710" bo innego nie widzę - to tego nie mogę zainstalować, gdyż
wyświetla się komunikat: "Ten system nie spełnia minimalnych wymagań
dotyczących instalowania tego oprogramowania".
Natomiast wydaje mi się, iż testowałem dysk w trybie 3.0 na zainstalowanym
W7 bo i pracował w slocie niebieskim dla 3.0 i prędkosci transferu były b.
wysokie.
Pozdrawiam

--
romek