Re: [WINNT] Dlaczego Microsoft nie lubi dwóch paneli?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego Microsoft nie lubi dwóch paneli?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 9 Dec 2014 08:04:59 +0100

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości news:6it5aviqv891.q5iyl104og8q$.dlg@40tude.net...
Sadomasochizm z myszką w dłoni? To co robie przy pomocy klawy na dwóch
panelach Totalcommandera to nie zdążysz kliknąć dwa razy myszką.

Jeszcze za czasów W98, miałem tak, że mi padła mysza. Przez tydzień palcowałem, także w Obtłuk Expires. Byłem zdumiony, jak szybko mi szła obsługa tegoż, nawet nieco szybciej, niż myszą (skróty klawiaturowe rządzą, czyli rulez). Ino palce trochę bolały, ale do wytrzymania. Poza tym, gdy mam do przeniesienia/skopiowania, zawartość leżących pod spodem 5000 katalogów, z których plikami mam się obejść wg dość skomplikowanego wzorca - wciągam pliki na listę CTRL-B, zaznaczam co trzeba i, to nowa opcja w TC - przenoszę z zachowaniem struktury katalogów. Nie wyobrażam sobie takiej roboty na gołych okienkach. Mysz możliwa, ale da się bez niej. Nawet w tym momencie utrudnia.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you